Navigare

Universitatea "Vasile Alecsandri" din Bacau

: Home
:
Documente publice
::
Politica in Domeniul SIM
::
Manualul SIM
:: Contact
:
Documente Intranet
::
Documente in vigoare
::
Formulare SIM

 

X

 

//Documentele SIM in vigoare

_

 

Documentele prezentate pe aceasta pagina sunt copii informative si nu reprezinta documente oficiale ale SIM. Ele sunt actualizate periodic, actualizare evidentiata chiar pe aceasta pagina.

Documentele oficiale se pot obtine de la DM.

MSIM ed. 5 Manualul sistemului integrat de management

MC ed. 2 Manualul sistemului de management al calității

Proceduri de sistem

xPS 01 ed. 4 Informații documentate. Creare, actualizare și control

xPS 02 ed. 6 Audit intern

xPS 03 ed. 2 Controlul produsului şi serviciului neconform, neconformităţi, acţiuni corective şi preventive

PS 04 ed. 5 Prevederi legale şi alte cerinţe aplicabile, evaluarea corformării cu cerinţele legale şi alte cerinţe

PS 05 ed.2 Aspecte de mediu, metodologia de stabilire a impactului asupra mediului

PS 06 ed. 5 Pregatirea pentru situatii de urgenta si capacitate de raspuns

PS 07 ed. 4 Monitorizarea si masurarea performantelor

PS 08 ed. 5 Competenţă, instruire, constientizare şi control

PS 09 ed. 4 Comunicare, participare şi consultare

PS 10 ed. 5 Identificarea pericolelor, evaluarea riscurilor şi stabilirea controalelor

PS 11 ed. 3 Investigarea şi analiza incidentelor

PS 12 ed. 2 Protecţia maternală

PS 13 ed. 4 Managementul riscului, identificarea, evaluarea, monitorizarea și tratarea riscurilor

PS 14 ed. 2 Tratarea produsului potenţial nesigur

PS 15 ed. 2 Retragere - rechemare produs potenţial nesigur

PS 16 ed. 2 Trasabilitatea şi monitorizarea punctelor critice şi a punctelor critice de control

PS 17 ed. 01 Identificarea, evaluarea, monitorizarea și tratarea riscurilor de corupție în cadrul Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău

XXProceduri operationale

PO 04.01. ed. 3 Identificarea proceselor - anulata 23.11.2017

PO 01 ed. 3 Elaborarea, modificarea şi difuzarea documentelor sistemului integrat

PO 02 ed.2 Supravegherea sănătăţii lucrătorilor

PO 03 ed. 5 Analiza efectuată de management

PO 06.01 Procesul de ocupare a posturilor pentru personalul didactic - anulată 28.11.2019

PO 05 ed.11 Procesul de evaluare a cadrelor didactice

PO 06 ed.4 Elaborarea statului de funcţii al departamentului

PO 07 ed. 3 Organizarea activității de achiziții la Biblioteca UBc

PO 08 ed.4 Procesul de evaluare a performanţelor profesionale ale personalului didactic auxiliar şi administrativ

PO 09 ed. 3 Procesul de ocupare a posturilor pentru personalul didactic auxiliar şi administrativ

PO 10 ed. 2 Perfecționarea și instruirea personalului didactic și administrativ implicat în programele ID/IFR

PO 11 ed. 3 Evaluarea periodică a performanțelor profesionale ale coordonatorilor de discipline și tutorilor/ cadrelor didactice implicate în programele de studii ID/IFR

PO 12 ed. 10 Initierea, aprobarea, monitorizarea, imbunatatirea si evaluarea periodica a programelor de studii și a planurilor de învățământ

PO 13 ed. 3 Procesul de elaborare şi gestionare a fişei disciplinei

PO 14 ed. 4 Procesul de selectie a candidaţilor

PO 15 ed. 4 Desfasurarea activitatilor didactice

PO 16 ed. 4 Procesul de desfasurare a stagiului de practica

PO 17 ed. 4 Procesul de evaluare şi notare a studentilor si cursantilor

PO 18 ed. 3 Desfasurarea examenului de finalizare a studiilor

PO 19 ed. 3 Înființarea, organizarea și evaluarea centrelor și a altor structuri de cercetare

PO 20 ed. 3 Elaborarea planului de cercetare

PO 21 ed. 3 Înregistrarea, evidența și desfășurarea activităților de cercetare științifică

PO 07.12 ed. 3 Aprovizionarea - anulată 13.09.2019

PO 24 ed. 3 Desfăşurarea procesului de achiziţii publice şi urmărirea derulării contractelor

PO 25 ed. 2 Procesul de realizare a obiectivelor de investitii

PO 26 ed. 4 Procesul de închiriere a spaţiilor/ terenurilor temporar disponibile

PO 27 ed. 2 Inventarierea elementelor de activ şi pasiv

PO 28 ed. 2 Controlul finaciar preventiv

PO 29 ed.3 Efectuarea deplasărilor interne

PO 30 ed.2 Întocmirea, ţinerea sub control şi păstrarea documentelor salariaţilor

PO 31 ed. 2 Casarea mijloacelor fixe şi a obiectelor de inventar aflate în patrimoniul Univerităţii

PO 32 ed. 2 Decontarea deplasărilor externe

PO 33 Organizarea activităților și evidențelor specifice atelierului de multiplicare - anulată în 23.09.2021

PO 34 ed. 3 Selecția studenților pentru mobilitățile Erasmus+ de studiu (SMS) și de plasament (SMP)

PO 07.24 Funcționarea și administrarea sistemului de supraveghere video

PO 36 ed. 2 Organizarea și desfășurarea procesului de obținere a atestatului de abilitare

PO 07.26 Distribuirea resurselor necesare procesului educațional de la programele de studii ID/IFR - anulata în data de 10.04.2025

PO 38 ed. 3 Monitorizarea planurilor de învățământi ID/IFR

PO 39 ed. 4 Reactualizarea periodică a programelor de studii și materialelor de studiu, pe baza experienței anterioare ID/IFR

PO 40 ed.3 Monitorizarea sistemului tutorial ID, a activităților aplicative IFR și a celor de comunicare bidirecțională în sistemul ID/IFR

PO 07.30 Crearea si utilizarea copiilor de siguranta (back-up electronic)

PO 07.31 Evidenta formularelor cu regim intern de numerotare si inscriere

PO 43 ed. 3 Organizarea, desfasurarea si evaluarea examenelor pentru acordarea gradului didactic I

PO 44 ed. 2 Organizarea, desfasurarea si evaluarea examenelor pentru acordarea gradului didactic II

PO 45 ed. 2 Angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor

PO 07.35 Derularea activităților în cadrul Cantinei-restaurant

PO 07.36 Înregistrarea intrarilor si iesirilor de bunuri in patrimoniul Universitatii – contabilitatea de gestiune

PO 48 ed. 3 Evaluarea satisfacţiei studenţilor şi a altor părţi interesate

PO 49 ed.d4 Monitorizarea integrării absolvenţilor pe piaţa muncii şi la ciclul de master

PO 50 ed. 3 Evaluarea cerinţelor pieţei forţei de muncă

PO 08.04 Procesul de tratare a reclamaţiilor şi sesizărilor

PO 08.05 Realizarea şi circuitul documentelor întocmite de oficiul juridic

PO 53 ed. 2 Stabilirea planului HACCP

PO 54 ed.1 Monitorizarea/evaluarea proiectelor finanțate din fonduri europene

PO 55 ed.2 Recrutarea și selecția personalului pe posturi în proiecte finanțate din fonduri europene nerambursabile

PO 56 ed.11 Desfășurarea ședințelor

PO 57 ed.21 Inventarierea funcțiilor sensibile

PO 58 ed.31 Echivalarea rezultatelor școlare în vederea admiterii la studii universitare și recunoașterea studiilor universitare urmate în afara României

PO 59 ed.21 Recunoașterea automată a funcțiilor didactice din învățământul universitar obținute în instituții de învățământ universitar acreditate din străinătate

PO 60 ed.21 Recunoașterea automată a calității de conducător de doctorat obținută în instituții de învățământ universitar acreditate din străinătate

PO 61 ed.31Recunoașterea diplomei de doctor și a titlului de doctor în științe sau într-un domeniu profesional, obținute în străinătate

PO 62 ed.11Organizarea și funcționarea formației de dansuri populare

PO 63 ed.1 Organizarea și derularea mobilităţilor ERASMUS+ de studiu (SMS) şi de plasament (SMP) ale studenților Erasmus incoming din ţările programului şi ţările partenere

PO 64 ed.11Evidența publicațiilor la Biblioteca UBc

PO 65 ed.11Catalogarea și organizarea colecțiilor Bibliotecii UBc

PO 66 ed.11Comunicarea colecțiilor la Biblioteca UBc

PO 67 ed.1 Organizarea și susținerea online a concursului pentru ocuparea posturilor didactice vacante

PO 68 ed.11Norme de utilizare a platformei Microsof - Teams

PO 69 ed.11Stabilirea beneficiarilor de burse

PO 70 ed.11Utilizarea catalogului electronic

PO 71 ed.21Procesul de evaluare a performanței activităților din cadrul Școlii de Studii Doctorale

PO 72 ed.31Organizarea activităților și evidențelor specifice Editurii „Alma Mater” și Serviciului de Multiplicare din cadrul Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău

PO 73 ed.21Procedură privind verificarea respectării eticii și deontologiei universitare în elaborarea tezelor de doctorat (perioada 1990-2016) din  UBc

PO 74 ed.21Admiterea la studii a cetățenilor străini din spatiul non-european

PO 75 ed.11Factura electronică

PO 76 ed.1 Finanțarea cercetării științifice universitare bugetate

PO 77 ed.11Selecția partenerilor privind constituirea unui consorțiu pentru învățământ dual în cadrul Planului național de redresare și reziliență (PNRR)

PO 78 ed.1 Evaluarea incidentelor de integritate la nivelul Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău

PO 79 ed.1 Procedura operatională privind bunurile primite cu titlu gratuit în acțiunile de protocol

PO 80 ed.1 Procedura privind acordarea unei prime de carieră didactică/profesională suportată din fonduri externe nerambursabile

PO 81 ed.1 Procedura de organizare și desfășurare a probei suplimentare de testare a competențelor specifice la concursurile organizate în cadrul Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău

PO 82 ed.1 Efectuarea serviciului de pază la imobilele Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău

PO 83 ed.1 Procedură privind eliberarea actelor de studii

PO 84 ed.1 Decontarea cheltuielilor de transport public intern și local ale studenților

PO 85 ed.1 Derularea misiunii de audit public intern de regularitate/conformitate

PO 86 ed.1 Procedură privind utilizarea inteligenței artificiale

PO 87 ed.1 Evaluarea necesitatii utilizarii dispozitivelor medicale de corecție și decontarea achiziției acestora

Instrucţiuni specifice

- I CJ 01 Instrucţiune privind declararea averilor, a intereselor şi accesul la informaţii publice

- I RU 01 Stabilirea drepturilor salariale pentru personalul didactic

- I RU 02 Stabilirea drepturilor salariale pentru personalul didactic auxiliar si administrativ

- I RU 03 Întocmirea şi eliberarea adeverinţelor emise de direcţia resurse umane

- I RU 04 Întocmirea deciziilor rectorului

- I RU 05 Actualizarea datelor personale ale studenților

- I SSM 01 Organizarea locului de munca si a activitatilor

- I SSM 02 Manipularea si transportul prin purtare a meselor

- I SSM 03 Securitatea si sanatatea muncii pentru activitatile de birou

- I SSM 04 Exploatarea instalatiilor si echipamentelor electrice

- I SSM 05 Utilizarea echipamentelor portabile si a uneltelor portabile

- I SSM 06 Incadrarea si repartizarea personalului, dotarea cu echipament individual de protectie, repartizarea sarcinilor de munca

- I SSM 07 Ergonomia locului de munca

- I SSM 08 Securitatea si sanatatea muncii la prepararea si distribuirea hranei

- I SSM 09 Siguranta si sanatatea muncii in activitatea de curatenie si dezinfectie

- I SS 01 ed. 03 Cazare in caminele Universitatii "Vasile Alecsandri" din Bacau

- I SS 02 ed. 3 Efectuarea curateniei si dezinfectiei spatiilor de invatamin, camine si cantina

- I SU 03 Instrucţiune privind modul de acţionare în caz de cutremur

- I SS 04 Igiena personalului operator

- I SS 05 Prevenirea contaminări încrucișate în cantină

- I SS 06 Instrucțiune privind modul de acționare în cazul sistării alimentării cu apă/gaz/energie la cantina Universității

- I DGA 01 ed.3 Inregistrarea şi circulaţia corespondenţei

- I DGA 02 Completarea registrului de inventar

- I DGA 03 Întocmirea borderoului de decontare a cheltuielilor materiale

- I DGA 04 Calculul utilităţilor şi defalcarea acestora pe utilizatori la Universitatea "Vasile Alecsandri" din Bacău

- I DGA 05 Constituirea şi încasarea veniturilor din taxe în Universitatea "Vasile Alecsandri" din Bacău

- I DGA 06 Stabilirea tarifelor de cazare în căminele Universității "Vasile Alecsandri" din Bacău

- I DGA 07 Autorizarea internă a electricienilor din punct de vedere al securității și sănătății în muncă

- I DGA 08 Elaborare raportări statistice

- I DGA 09 Arhivarea și predarea documentelor în arhiva Universității

- I DGA 10 Utilizarea autoturismelor Universității

- I DGA 11 Utilizarea sponsorizărilor și donațiilor în cadrul Universității

- I DGA 12 Exploatarea autovehiculelor

- I DGA 13 Instructiune privind facturarea

- I DGA 14 Închirierea aulei, a sălilor de conferință și a spațiilor destinate activităților didactice și de cercetare

- I DGA 15 Instrucțiune privind operațiunile în afara bilanțului

- I SICD 01 Securizarea informațiilor

- I SICD 02 Mentenanța infrastructurii de rețea

- I SICD 03 Asigurarea disponibilității serviciilor web

 

Program de audituri interne 2025


//Noutati

10.04.2025 _

10.04.2025 - A fost introdusa în sistem procedura operationala PO 87/ed.1. Au fost revizuite procedurile operationale PO 10/Ed.2, PO 11/Ed.4, PO 38/Ed.3, PO 39/Ed.4, PO 40/Ed.3. A fost anulata procedura operationala PO 07.26.

27.03.2025 - A fost revizuită procedura operațională PO 05 ed. 11.

18.02.2025 - A fost revizuită procedura opetrațională PO 55

17.01.2025 - A fost introdusă în sistem procedura operațională PO 86 și a fost revizuită procedura operațională PO 74 ed. 2.

06.12.2024 - A fost revizuita instructiunea I-DGA-01

28.11.2024 - A fost revizuita procedura PO 01 ed.3; a fost introdusa in sistem procedura PO 85 ed. 1

14.11.2024 - Au fost revizuite procedurile: PO 61 ed. 3, PO 48 ed.3, PO 49 ed. 4, PO 50 ed.3, PO 03 ed.5

03.09.2024 - Au fost revizuite procedurile operaționale PO 05 ed 10 și PO 71 ed. 2.

28.03.2024 - Au fost revizuite: procedura operațională PO 72 și instrucțiunea I-DGA 12.

07.03.2024 - A fost revizuită instructiunea I-DGA 05.

22.02.2024 - Au fost revizuite procedurile operaționale PO 05 ed. 9 și PO 53 ed. 2 și procedurile de sistem PS 14 ed. 2, PS 15 ed. 2, PS 16 ed. 2.

11.01.2024 - A fost introdusă in sistem procedura operațională PO 84. Au fost revizuite procedurile de sistem PS 01, PS 02, PS 04, PS 06, PS 07, PS 08, PS 09, PS 10, PS11. A fost revizuit MSIM.

18.12.2023 - A fost revizuită procedura operațională PO 08 și a fost introdusă în sistem procedura operațională PO 83.

27.07.2023 - Au fost introduse in sistem procedurile operaționale PO 81 și PO 82.

20.07.2023 - A fost introdusă in sistem procedura operațională PO 80.

18.05.2023 - A fost revizuită procedura operationala PO 72.

23.03.2023 - A fost revizuită procedura operationala PO 03.

17.11.2022 - Au fost revizuite procedurile operationale PO 05 și PO 12 si au fost introduse in sistem procedurile operationale PO 77, PO 78 și PO 79.

13.10.2022 - A fost revizuită procedura operationala PO 26.

21.07.2022 - A fost introdusă în sistem procedura operationala PO 75.

23.06.2022 - A fost introdusă în sistem procedura operationala PO 74.

23.05.2022 - A fost introdusă în sistem procedura de sistem PS 17.

07.04.2022 - Au fost revizuita procedura operationala PO 36 și a fost introdusă în sistem PO 74.

10.03.2022 - Au fost revizuite procedurile PO 05, PS 05, PS 06, PS 07 și PS 13.

20.01.2022 - A fost revizuita procedura operationala PO 73.

25.11.2021 - A fost introdusă în SIM procedura operațională PO 73.

23.09.2021 - A fost anulată procedura operațională PO 33. A fost introdusă în SIM PO 72.

03.06.2021 -A fost introdusă în sistem procedura PO 71.

20.05.2021 - A fost revizuită procedura operațională PO 12.

16.04.2021 - Au fost introduse în sistem procedurile operaționale PO 69 si PO 70.

11.02.2021 - A fost revizuită procedura operațională PO 12.

10.12.2020 - Au fost revizuită procedura de sistem PS 02 și procedura operațională PO 39.

26.11.2020 - Au fost revizuite procedurile de sistem PS 04, PS 09 și PS 10; a fost revizuit MSIM ed.4.

19.11.2020 - A fost revizuită procedura operațională PO 11.

30.09.2020 - A fost introdusă în sistem procedura operațională PO 68.

24.09.2020 - A fost revizuită procedura operațională PO 05.

16.07.2020 - A fost revizuită procedura operațională PO 34; a fost introdusă în SIM PO 67.

02.07.2020 - A fost revizuită procedura operațională PO 58

16.01.2020 - A fost revizuită procedura operațională PO 57.

09.01.2020 - A fost revizuită procedura operațională PO 43.

28.11.2019 - Au fost revizuite: instrucțiunile I-DGA 06 și I-SS 01, procedura operațională PO 07 (cod vechi PO 06.05) și au fost introduse în sistem procedurile PO 64, PO 65 și PO 66.

13.11.2019 - Au fost introduse în sistem procedurile operaționale PO 62 și PO 63 și au fost revizuite procedurile operaționala PO 59, PO 60, PO 61.

23.10.2019 - A fost introdusă în sistem procedura operațională PO 61.

17.10.2019 - Au fost revizuite procedurile PO 27 (cod vechi PO 07.16) și PO 31 (cod vechi PO 07.20).

03.10.2019 - A fost revizuită instrucțiunea I-DGA 01 și a fost introdusă în sistem instrucțiunea I-DGA 15.

20.09.2019 - Au fost revizuite procedurile operaționale PO 58 și PO 34.

13.09.2019 - Au fost revizuite: procedura de sistem PS 02 și procedura operațională PO 24; a fost anulată procedura operațională PO 07.12.

17.07.2019 - Au fost introduse în sistem procedurile operaționale PO 58, PO 59, PO 60 și instrucțiunea I-DGA 14.

11.07.2019 - A fost revizuită procedura operațională PO 12.

01.07.2019 - A fost introdusă în sistem procedura operațională PO 57.

20.06.2019 - Au fost revizuite procedurile operaționale PO 19 (cod vechi PO 07.08), PO 20 (cod vechi PO 07.09) și PO 21 (cod vechi PO 07.10). A fost anulată procedura operațională PO 07.11.

13.06.2019 - A fost introdusă în sistem instrucțiunea I-SSM-18 și a fost revizuită procedura operațională PO 17 (cod vechi PO 07.06)

16.05.2019 - A fost introdusă în sistem instrucțiunea I-DGA-13.

07.03.2019 - Au fost revizuite procedurile operaționale PO 06 și PO 12.

28.02.2019 - A fost revizuită procedura operațională PO 12 și introdusă în sistem instrucțiunea I-SS-06.

10.01.2019 - A fost revizuită procedura operațională PO 29 (cod vechi PO 07.18).

20.12.2018 - Au fost revizuite procedurile de sistem PS 08 și PS 13.

13.12.2018 - A fost revizuită procedura operațională PO 28 (cod vechi PO 07.17).

06.12.2018 - Au fost revizuite următoarele: procedurile operaționale PO 08 (cod vechi PO 06.06), PO 09 (cod vechi PO 06.07), PO 30 (cod vechi PO 07.19); instrucțiunile I -RU 01, I-RU 02, I-RU 03.

29.11.2018 - Au fost revizuite următoarele: procedura operațională PO 32 (cod vechi PO 07.21); instrucțiunile I -SS 02, I-SS 04, I-DGA 02.

21.11.2018 - Au fost revizuite următoarele: instrucțiunile I-SSM 1, I-SSM 2, I-SSM 3, I-SSM 4, I-SSM 5, I-SSM 6, I-SSM 7, I-SSM 8, I-SSM 9, I-SSM 10, I-SSM 11, I-SSM 12, I-SSM 13, I-SSM 14, I-SSM 15, I-SSM 2, I-SU 03; procedura operațională PO 02 (cod vechi PO 04.03); procedurile de sistem PS 04, PS 10, PS 11.

11.10.2018 - Au fost revizuite: procedura operațională PO 33 (PO 07.22) ed. 2 și instrucțiunea I-DGA-04 ed.2; a fost introdusă în sistem instrucțiunea I-DGA-12 ed. 1.

03.09.2018 - A fost revizuită procedura operațională PO 12 (PO 07.01) ed. 5 și introdusă în sistem procedura operațională PO 56 ed. 1.

26.07.2018 - A fost introdusă în sistem procedura operațională PO 55 ed. 1.

13.07.2018 - A fost introdusă în sistem procedura operațională PO 54 ed. 1.

28.06.2018 - A fost introdusă în sistem instrucțiunea ISSM-17.

04.04.2018 - A fost revizuită procedura de sistem PS 01 ed. 3 și procedurile operaționale PO 16 ed. 4, PO 39 ed. 2 si PO 40 ed. 2.

22.03.2018 - A fost recodificată și revizuită procedura operatională PO 03 (PO 05.01) ed. 3.

15.03.2018 - A fost recodificată și revizuită procedura operatională PO 11 (PO 06.09) ed. 2.

22.02.2018 - Au fost recodificate și revizuite procedurile operationale PO 43 (PO 07.32) ed. 2 și PO 44 (PO 07.33) ed. 2.

01.02.2018 - A fost revizuit MC ed. 2

23.11.2017 - A fost anulată PO 04.01 ed.3; a fost revizuita MSIM ed.3.

16.11.2017 - Au fost recodificate și revizuite procedurile operationale PO 14 (PO 07.03) ed.4, PO 15 (PO 07.04) ed. 4, PO 18 (PO 07.07) ed.3.

12.10.2017 - Au fost recodificate și revizuite procedurile operationale PO 25 (PO 07.14), PO 26 (PO 07.15), PO 45 (PO 07.34)

28.09.2017 - Au fost recodificate și revizuite procedurile operationale PO 05 (PO 06.02), PO 06 (PO 06.04), PO 13 (PO 07.02).

15.06.2017 - A fost revizuită procedura de sistem PS 13 ed. 2

11.05.2017 - A fost revizuită procedura operațională: PO 08.02 ed. 3

23.03.2017 - A fost introdusă în sistem procedura operațională PO 07.36 ed.1.

02.03.2017 - Au fost introduse în sistem procedurile operaționale PO 07.34 ed.1 și PO 07.35 ed. 1.

15.02.2017 - A fost revizuită procedura operațională PO 07.01 Ed.4.

26.01.2017 - Au fost introduse în sistem procedurile operaționale: PO 07.32 ed.1 si PO 07.33 ed.1

22.12.2016 - A fost revizuită procedura operațională: PO 07.18 ed. 2

26.10.2016 - A fost introdusă în sistem procedura operațională: PO 07.31 ed. 1

13.10.2016 - A fost revizuită procedura operațională: PO 06.02 ed. 4

29.09.2016 - A fost revizuită procedura operațională: PO 06.02 ed. 3

13.05.2016 - A fost revizuită procedura operațională: PO 07.27 ed. 2

16.03.2016 - A fost introdusă în sistem procedura operaționala: PO 07.30

11.02.2016 - Au fost revizuite procedurile operaționale: PO 07.01 ed. 4, PO 08.01 ed. 2, PO 08.02 ed. 2, PO 08.03 ed. 2

18.11.2015 - Au fost revizuite procedurile de sistem: PS 06 ed. 3 și PS 08 ed. 3

03.09.2015 - A fost introduse în sistem procedurile operaționale:PO 06.08, PO 06.09 și PO 07.26, PO 07.27, PO 07.28, PO 07.29

23.07.2015 - A fost introduse în sistem procedurile operaționale:PO 07.24 și PO 07.25

16.07.2015 - A fost introdusă în sistem procedura operaționala PO 07.23

30.10.2014 - A fost revizuită procedura operațională PO 05.01 ed. 2 rev. 1 Analiza efectuată de management

27.10.2014 - A fost revizuită procedura operațională PO 06.02 ed. 2 rev. 1 Procesul de evaluare a cadrelor didactice și introdusă în sistem instrucțiunea I DGA 11

30.07.2014 - A fost introdusă în sistem instrucțiunea: I DGA 10 și revizuită instrucțiunea I SS 01 ed. 2

20.06.2014 - Au fost revizuite procedurile operaţionale: PO 07.13 ed. 2 rev. 1, PO 07.16 ed. 1 rev. 1

27.03.2014 - Au fost introduse în sistem instrucțiunile: I-DGA-09, I-SCD-01, I-SCD-02, I-SCD-03

20.03.2014 - A fost introdusă în sistem instrucțiunea: I-SSM-16 -securitatea și sănătatea muncii pentru activitatea de pază

28.02.2014 - A fost introdusă în sistem instrucțiunea: I-SS-05 - prevenirea contaminării încrucișate în cantină

09.01.2014 - A fost introduse în sistem: procedura operațională PO 07.22 și instrucțiunea: I-RU-05

05.12.2013 - A fost introduse în sistem instrucțiunile: I-RU-04 și I-DGA-08

28.11.2013 - A fost revizuite: MSIM 01 ed. 2; PO 04.01 ed 3; PO 04.02 ed. 2, PO 07.12 ed. 3

17.09.2012 - Au fost revizuite procedurile operaţionale: PO 07.13 ed. 2, PO 07.15 ed. 2 şi introduse instrucţiunile: I DGA 04 şi I DGA 05

14.09.2012 - Au fost revizuite procedurile operaţionale PO 06.02 ed. 2, PO 06.04 ed. 2, PO 07.01 ed. 3, PO 07.02 ed. 2, PO 07.03 ed. 3, PO 07.04 ed. 3, PO 07.05 ed. 3, PO 07.06 ed. 3.

23.05.2012 - Au fost introduse: procedura operaţională PO 08.05 şi instrucţiunea I DGA 03

16.03.2012 - A fost revizuită procedura operaţională PO 04.01 ed. 2 şi introduse: procedurile operaţionale PO 07.19, PO 07.20, PO 07.21 şi instrucţiunea I RU 03

02.02.2012 - Au fost revizuite procedurile de sistem PS 01 ed. 2, PS 02 ed. 3, PS 03 ed. 2, PS 04 ed. 2, PS 07 ed. 2, PS 08 ed. 2, PS 09 ed. 2, PS 10 ed. 2 şi introduse: Manualul Sistemului de Management al Siguranţei Alimentelor MSMSA, procedurile de sistem PS 14, PS 15, PS 16, PO 07.18; procedura operaţională PO 10.01 şi instrucţiunile I SS 02 ED. 2, I SS 04

12.01.2012 - A fost revizuită procedura operaţională PO 06.06 ed. 2/rev. 0 - Procesul de evaluare a performanţelor profesionale ale personalului didactic auxiliar şi administrativ

31.10.2011 - A fost adaugată procedura PO 07.17 - Controlul finaciar preventiv

30.09.2011 - A fost revizuită procedura de sistem PS 02 ed. 2/rev. 0 - Audit intern

24.06.2011 - Au fost introduse: procedura de sistem PS 13, instrucţiunea I-SSM-15 şi retrasă procedura operaţională PO 07.17

16.05.2011 - Au fost introduse: procedurile operaţionale: PO 07.16, PO 07.17, şi instrucţiunile I-DGA-01, I-DGA-02

06.12.2010 - Au fost revizuite: MSIM ED. 1 REV. 1 şi procedurile de sistem PS 01 ed. 1 rev 1, PS 02 ed. 1 rev 1, PS 03 ed. 1 rev 1, PS 04 ed. 1 rev 1, PS 05 ed. 1 rev 1, PS 08 ed. 1 rev 1, PS 09 ed. 1 rev 1

02.12.2010 - Au fost introduse: procedura de sistem PS 12 şi procedurile operaţionale: PO 09.01, PO 09.02, PO 09.03, PO 09.04, PO 09.05

26.11.2010 - A fost adaugată instrucţiunea I SS 03 Instrucţiune privind modul de acţionare în caz de cutremur

04.11.2010 - Au fost introduse procedurile operaţionale: PO 05.01 ed. 2, PO 07.01 ed. 2, PO 07.03 ed. 2, PO 07.04 ed. 2, PO 07.05 ed. 2, PO 07.06 ed. 2, PO 07.07 ed. 2, PO 07.08 ed. 2, PO 07.09 ed. 2, PO 07.10 ed. 2, PO 07.11 ed. 2, PO 07.12 ed. 2

09.09.2010 - Au fost adaugate: Manualul sistemului integrat de management MSIM 01, procedura PS 10 editia 2

30.07.2010 - A fost adaugată procedura PO 07.15

30.04.2010 - A fost adaugată instrucţiunea I SSM 14

12.03.2010 - Au fost adaugate procedurile de sistem: PS 01, PS 02, PS 03, PS 04, PS 05, PS 06, PS 07, PS 08, PS 09, PS 10, PS 11; procedurile operaţionale PO 04.01, PO 04.02, PO04.03, PO 06.02;instrucţiunile I SSM 11, I SSM 12, I SSM 13

12.11.2009 - A fost adaugată procedura PO 06.05 ed.2

17.10.2009 - Au fost adaugate noi proceduri PO 04.01 rev.1, PO 06.01 ed. 2, PO 07.14,

15.10.2009 - Au fost afişate instrucţiuni specifice: Resurse umane, Serviciu Social, Securitatea şi Sănătatea Muncii

11.09.2009 - Au fost introduse noi proceduri PS 03 ed 3 şi PO 07. 13

26.06.2009 - A fost afişate instrucţiuni specifice: Consilier juridic

20.04.2009 - A fost introdusă procedura PO 06.06

06.02.2009 - Au fost aprobate de Birou Senat modificari la PO 07 10

10.12.2008 - Au fost aprobate de Senat procedurile PO 08.01 ,PO 08.02, PO 08.03 şi PO 08 04

21.11.2008 - Au fost aprobate de Birou Senat modificari la PS 03 si PO 05 01

24.10.2008 - Au fost adaugate 6 proceduri operationale aprobate de Senatul Universitătii

12.11.2007 - Au fost adaugate primele 11 proceduri operationale

19.10.2007 - A fost adaugat Manualul Calitatii


x

© 2007 DM Universitatea din Bacau. Toate drepturile rezervate